Fra grafisk designer til innholdsprodusent – møt Michelle

Bilde av Michelle vår nye innholdsprodusent, samare - oslo

Etter flere år som grafisk designer, fant Michelle Thomsen stadig mer glede i å jobbe med det store bildet – å kombinere visuelt uttrykk, tekst og strategi for å skape helhetlige kampanjer. Nå tar hun neste steg som innholdsprodusent hos Samare, og gleder seg til å bidra med både kreativitet og struktur i arbeidet med å bygge merkevarer som engasjerer.

 

Michelle kommer fra Fredrikstad og har jobbet som grafisk designer i fem år, de to siste også med innholdsproduksjon. I 2023 besto hun svennebrevet i mediegrafikerfaget med «meget godt bestått» etter læretiden hos Amedia, hvor hun senere ble fast ansatt. Der fikk hun erfaring med produksjon av annonser, grafikk og visuelt materiell til både trykk og digitale flater.

Senere gikk veien videre til Serveringsgruppen, hvor hun jobbet som markedsansvarlig og innholdsprodusent. Her fikk hun muligheten til å jobbe bredere med markedsføring – alt fra sosiale medier og kampanjebygging til foto, tekst og design.

LinkedIn

 

– Jeg synes markedsføring er veldig spennende, spesielt det å kombinere tekst og visuelle virkemidler for å formidle et tydelig budskap. Det å se hvordan alt henger sammen – fra idé til ferdig kampanje – er noe av det jeg liker best, forteller Michelle.

På fritiden liker hun å ta bilder og lage videoer – en hobby som har gitt henne et naturlig blikk for visuell historiefortelling. Hos Samare får hun nå bruke den kompetansen fullt ut, i samarbeid med resten av det kreative teamet.

Vi er utrolig glade for å ha Michelle med på laget, og ser frem til alt vi skal skape sammen fremover!

 
Ta kontakt
Få mer innsikt fra samare
 
Neste
Neste

Har bedriften din nok innhold klart til jul?